DRAMMEN ROKLUBB SELSKAPSLOKALE

Registeringsskjema

DRAMMEN ROKLUBB SELSKAPSLOKALE

Registeringsskjema

Spørsmål og svar fra våre kunder

Spørsmål 1

Kan vi leie lokalet og ha med oss egen kokk eller lage mat selv ?

Svar:

Nei, Viken Mathus kan tilby et rikt utvalg av menyer av høy kvalitet til en fornuftig pris, der du blir ivaretatt på best mulig måte. Men du kan ha med kaker som du kan oppbevare på vårt kjølerom. Du kan også ha med kaffe og la servitørene eller dere selv lage denne på våre profesjonelle kaffetraktere.

Spørsmål 2

Kan man kjøpe drikkevarer hos dere ?

Svar:

Ja, vi kan levere alkoholfri drikke. Men vi har ikke alkohol bevilling så skal man ha alkohol til maten må man sørge for dette selv - man kan servere alkohol til lukket lag dersom man ikke tar betalt for det. Se Drammens kommune hjemmeside : Serveringsbevilling

Spørsmål 3

Kan man leie serveringspersonale fra dere?

Svar:

Ja, det kan man. Men vi har også en bred vifte av "Freelance servitører" som vi samarbeider med. Disse kan man leie direkte, vi formidler gjerne kontakt.

Spørsmål 4

Kan man dekke opp og pynte dagen i forveien av sin fest eller arrangement?

Svar:

Ja, dersom lokalet er ledig. Men det er stor pågang for å leie Roklubben sine selskapslokaler, så vil man være på den sikre side anbefaler vi at man leier / reserverer det dagen i forveien for en lite tillegg i leieprisen.

Spørsmål 5

Kan man vente med å rydde til dagen etter en fest eller arrangement?

Svar:

Ja, det kan man men det må gjøres inne kl. 09.00 dersom lokalet er booket denne dag. Vil man være på den sikre side anbefaler vi å booke lokalet mot et lite tillegg i prisen så man har god tid på seg å rydde opp.

Spørsmål 6

Er det høytaler og mikrofon i lokalet ?

Svar:

Nei, dette må man leie eller ha med selv.

Spørsmål 7

Er det storskjerm eller prosjektor tilgjengelig i lokalet ?

Svar:

Ja, vi har prosjektor og lerret.

Spørsmål 8

Kan man få se lokalet før man bestemmer seg for å leie det ?

Svar:

Ja, send en forespørsel på roklubben@vikenmathus.no eller ring til Marit på

tlf. 907 86 821 og avtal en tid for visning.

Drammen Roklubb Selskapslokaler

Øvre Strandgate 14, 3018 Drammen